Vancouver - Hope


Hoi!

Uiteindelijk slechts een dagje langer in Vancouver gebleven, 4 dagen in plaats van 3, maar het was dan ook echt gezellig bij de mensen waar ik mocht logeren.

Hoewel Vancouver goed voorzien is van fietspaden en fietsroute's door de stad had ik toch besloten om met de bus buiten de stad te rijden en pas vanaf daar te fietsen. De bussen zijn immers ook goed voorzien op fietsenrekken, gelijk waar en wanneer mag je gewoon zelf je fiets vooraan op het rek zetten.

Ik heb Highway 7 gevolgd, langs de Fraser. Nu niet de meest boeiende weg maar ideaal om te beginnen. Niet te veel bergop en bergaf, redelijk rechtdoor en de wind vanachter! Omdat het zo ongelofelijk warm is over de middag heb ik 's avonds nog een eindje doorgereden en kon ik mijn tentje in Hope opzetten.

Vanaf hier volg ik de Kettle railway valley. Een oude spoorlijn omgetoverd tot fietsroute. Ik ben al benieuwd..

groetjes,
Liesbeth

Comments

  1. Alé, dan toch weeral de fiets op. Hopelijk kunnen de Rockies je bekoren, ik vermoed dat dit wel op je route zal liggen. Sabine en ik zijn net terug van een 2 weekse fietsreis in Andalousië, en kijken uit naar de volgende fietsreis. Voor hoeveel dagen ben je nu op reis???

    ReplyDelete
  2. Hoi!
    Een dikke maand ben ik weg, net op tijd thuis om met de scouts op open kamp te gaan.
    groetjes

    ReplyDelete
  3. Een ideetje: je route op kaart.
    Als je wil, probeer ik te assisteren, maar dan moet je me redelijk gedetailleerd uitleggen waar je al langs reed, en wat de plannen voor de komende dagen en weken zijn.
    (Bewijs2)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts