Hope - Princeton





Ondertussen fiets ik nu de derde dag op de Kettle Valley Trail. Deze route is serieus off-road. Het begin was veelbelovend met leuke tunnels en bruggetjes maar algouw wat ik echt op veel te moeilijke wegen met keien waar ik niet kon door fietsen, poorten waarvoor ik heel mijn fiets moest afland om voorbij te kunnen, een stuk weggespoelde weg etc... Ik heb op dat stuk ook meer beren dan mensen tegengekomen. De ene beer was al wat nieuwsgieriger dan de andere maar ze gingen allemaal braaf aan de kant. Ik had wel niet gedacht om er al direct zoveel te zien, 5 de eerste dag waarvan een mama met een kleintje. Gelukkig kon ik die avond mijn tentje opzetten bij een groep mensen met campers want de camping had ik aan geen kanten bereikt.



Het stuk trail dat ik nu volg, van Brookmere langs Princeton is veel beter te doen en ook veel minder door de bossen. Nu gaat de trail echt recht op recht zoals de treinroute, maar toch neem ik af en toe de weg omdat ik die diepe gravel soms echt beu geraak. Je kan niet op je gemak wat rondkijken want dan ga je tegen dek. Met een mountainbike daarentegen of een veel lichter geladen fiets zou het echt leuk zijn. Zeker de trans canada trail die veel dezelfde stukken doet moet met de MTB echt zalig zijn.



Zo, nu spring ik vlug op de fiets zodat ik toch nog iets gedaan heb vandaag...


Tot later,

Liesbeth

Comments

  1. Helaba ginder,
    Let een keer een beetje op dat je je gerief niet overal achterlaat. Iedere keer dat je hier weggaat vergeet je wel een kledingstuk. Gelukkig hebben we dezelfde maat!
    Als je dan toch iets vergeet, doe het dan doelbewust bij nen toffen...
    Saskia.

    ReplyDelete
  2. Liesbeth..., echt niet bang van die beren of zijn die beren bang van jou?HiHi.

    Fiets ze, wij denken aan jou

    ReplyDelete
  3. Zoals voorspeld: die beren zijn niet super-gevaarlijk, maar let toch op van mama's met kleintjes.
    (Bewijs3)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts