Anchorage!!

Jieha!!

Aangekomen op bestemming!! Ik heb welliswaar het einde niet gefietst maar dat vond ik helemaal niet erg toen ik de baan zag vanuit de jeep.
Ik heb nu een nachtje in een bed achter de rug en straks vertrek ik met Stue en Keith voor een kort mototripje. Ik heb motokledij gehuurd en we gaan ergens kamperen ten zuiden van Anchorage bij een een of ander meertje. Hopelijk hebben de mannen deze keer meer geluk bij het vissen en eten we vanavond een dikke vette vis bij het kampvuur!

groetjes!!

Liesbeth

Comments

  1. Geniet ervan, eet smakelijk vanavond!

    Groeten uit de lage landen
    Stéphane

    ReplyDelete
  2. Laat dat rollenpatroon even achterwege, ga zelf op visvangst en geniet van de buit op het vuur ;-)
    (de beste vangtips krijg je van de plaatselijke bevolking)

    Succes

    ReplyDelete
  3. Wiehoeeee proficiat!!
    mooie prestatie :) (kei-art é!!)
    G

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts