Cassiar Highway




Hoi!

Ik ben nu zo ongeveer halverwege mijn trip, zowel qua afstand als qua tijd. Ik heb dan ook 4 dagen pauze genomen op een bijzonder leuke plaats, samen met een Duits en Nederlands fietsduo, en een leuk koppel dat ik al eerder gezien had bij Mount Robson. Fantastische onverwachte mensen en avonturen.

Iedereen had me bang gemaakt voor deze Cassiar Highway, maar dat bleek nergens voor nodig. Ik heb nog geen kilometer alleen gefietst.

Een paar foto's..

groetjes Liesbeth





Comments

  1. hallo betje, hier is het al geruime tijd prachtig mooi en warm weer. De toeristen zijn volop aan het aankomen en dit brengt dan ook de nodige drukte met zich mee, ambetanteheden, gezaag enz.. Aan de foto's te zien amuseer je je wel heel goed, we zouden er ook graag bij zijn maar den chef zal het waarschijnlijk niet goed vinden om zo maar even vier weken midden in het seizoen vakantie te nemen Geniet ervan, laat de beren met rust, sla een snelle canadees aan de haak en pas op voor de vliegende sigaar.

    den heisse

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts