Thombstone Park







Zoals eerder geschreven vond ik de laatste dagen om te fietsen niet echt interessant. Moest ik het opnieuw doen zou ik tussen Whitehorse en Dawson City voor de kano kiezen. Er zijn hier heel wat groepen aan het peddelen op de Yukon.


Ook de wind heeft serieus zijn best gedaan de laatste dagen. Iedere dag tegenwind, zeker in de namiddag vanaf 14-15u waait er een heel sterke wind. De laatste dag werd ik bijna van de weg geblazen. Ik was het echt grondig beu. Natuurlijk val je dan ook nog plat maar net toen ik mijn band aan het vervangen was kwam er een andere fietser aangereden die 2 uur eerder dan mij vertrokken was. Toen ik hem vroeg hoe dat kwam kreeg ik alleen zwaar gevloek als antwoord. Allriiiight! Ik was dus niet de enige die het het lastig had... Vanaf toen besloten we maar om ermee te lachen en op het gemak zijn we er ook geraakt.







Sindsdien heb ik wel nog niet gefietst. Dit weekend is er een groot muziekfestival in Dawson City. Daarvoor was ik 2 dagen te vroeg dus waarom niet eerst nog een hike te doen in een nationaal park hier?


Rugzak aan, bergen in. Het hoeft niet altijd op de fiets te zijn..







Comments

  1. Grappige marmot! Ben je je buffel al tegen het lijf gelopen?

    Groetjes,
    Filip

    ReplyDelete
  2. Nog niet, btw: ik zit al over de helft in je boek, hoera!! Misschien zal ik het op het vliegtuig naar huis moeten uitlezen...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts