Top of the World Highway









Na al die dagen zonder fiets begon ik mijn favoriete tweewieler bijna weer te missen, tijd dus om opnieuw op pad te gaan!


De rustdagen kon ik wel gebruiken want de kilometers die ik nu achter de boeg heb waren niet van de minste. Ik ben eindelijk in Alaska, via de Top of the World Higway.


Heel erg mooi, maar behoorlijk lastig. Gelukkig heb ik nu gezelschap van Stefan, uit Zwitserland. We fietsen behoorlijk hetzelfde tempo en we stoppen op hetzelfde moment om die adembenemende uitzichten te bewonderen. Bovendien is het weer ideaal: een zonnetje, niet te warm voor al dat klimwerk, en zowaar af en toe de wind in 't gat!

Comments

  1. jupla!
    ziet er nog steeds super uit daar!
    wanneer kom je terug?
    goelie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts